BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Rabu, Julai 08, 2009


Anda Memang Best.....



....rasanya ari ni saya nak ceritakan tentang rakan2 yang saya rasa banyak memberikan kenangan bagi tahun 2008 dan 2009. walaupun tahun 2009 belum taman baru separuh... namun ia dah ada kenagan yang tersendiri... selama perkenalan dengan rakan2 ( semuannya adik2 saya )yang istimewa ini pelbagai kenangan suka duka, pahit manis dan selagalanya.... ok mari saya ceritakan sedikit demi sedikit k... Nak cerita semua lengoh tangan ni nak menaip.. tak pe nanti saya akan paparkan dikeluaran seterunya k..... AWAS...
Ni ler saya.....gambar terbaru saya..... boleh tahan gak kan?... ada macam YB tak... mungkin akan menyusul kot......

Rakan-rakan seperjuangan bersama dengan taiko2 masing-masing... hehehe.... maaf ye tak leh diperincikan satu persatu... jadi yang kenal tu..... kenal lah ye.... yang pasti baju kuning (duduk ) sapa ye?



mmmam...... Adah, salah seorang kawan yang cukup istimewa... Comel dan Montel. pernah bergembira bersama, pernah gaduh2(akhirny baik juga... tu yang istimewa tu) Seorang yg cukup dengan sifat kepimpinan, kuat kerja dan idak mudah putus asa. Ooo ya... TAHNIAH atas projek lawatan ke BEIJING CHINA bulan lepas.... dengarnya best... tapi saya tak berkesemoatan nak turut serta.....




Ni sorang lagi..... seorang yang cukup menyenangkan saya. Walaupun orangnya kecik molek, tetapi bersemagat tinggi settinggi gunung fujiyama( tau ke kat mana tu wahai sikecil molek). Orangnya mudah menagis jika terusik, mudah gelabah jika digertak tapi dia ni ahli silat cekak ni... jangan sesekali kacau.... nahas nanti.....

Ni kat langkawi ni.... rehat kejap kat Rumah Mahsuri... mana teh nya.... mak nya.......????


Ni kat pintu jeti langkawi...... Ni program bersama anak2 kedah... aiiikkkkk adik ni orang kedah ker?



Ni..... lagi best bersama-sama dengan tiga serangkai yang cukup aktif didalam M**R tahun 2007.... Kenangan ketika menjalan aktiviti cukup segar diingatan.....



Ok.... yang lain nanti tunggu keluaran seterusnya k.....

SALAM.........




0 ulasan: